Het is alweer bijna februari!

En ik had nog niet eens een update geplaatst…

Nou ja, hierbij heb ik het extra goedgemaakt met zo’n 150 foto’s erbij op de website!
Veel plezier met kijken! We horen graag reacties op foto’s, altijd leuk!

Oh ja, en wie er liever niet op de website staat en zichzelf tegenkomt, laat dat weten dan verwijder ik de foto’s! (of doe ik er van die leuke zwarte blokjes voor πŸ˜‰ )

Het gaat verder goed hier, na een griepperiode, iedereen was ziek geworden, wijzelf incluis. Gelukkig is dat weer voorbij, en hopelijk was het voor het laatst.
Vandaag was het heerlijk weer, en de kinderen hebben dan ook genoten van het buitenspelen! In de map januari staan ook foto’s van vandaag. Ik heb wat close-ups gemaakt van de meiden, dat kon prima toen ze na het buitenspelen uitgeteld tv aan het kijken waren op de bank. Noa is daarna zelfs in slaap gevallen! Wel schattig hoor…ze was ook heel moe van school.

Noa heeft gisteren ook voor het eerst overgebleven op school, dat ging heel erg goed en ze kwam helemaal enthousiast thuis. Toen ze vandaag ook mocht overblijven was ze achteraf nog steeds enthousiast, maar zei ze wel dat ze niet ELKE keer wilde overblijven. Dat is wel leuk om te horen! Blijkbaar vindt ze het thuis ook wel erg gezellig!

De reden van overblijven is omdat Emma op drie dagen naar de peuterspeelzaal gaat, en ik dan een half uur/drie kwartier moet zien door te komen tot de school uitgaat. PSZ: 11:15, school: 12:00. Niet zo handig dus! Vandaar dat ik Noa dan laat overblijven. Binnenkort gaat Emma nog maar twee keer in de week naar de peuterspeelzaal, het is toch wel een beetje veel met wegbrengen/halen etc. Naar school fietsen is niet zo’n heel eind, maar wel een gedoe met alle kinderen op de fiets elke keer.

Oh ja, in de map December 2008 zijn er ook een hoop foto’s toegevoegd. Veel plezier met kijken!

5 thoughts on “Het is alweer bijna februari!

  1. Nou, ik ben weer helemaal bij hoor πŸ™‚
    183 foto’s, dat doe ik je niet na…
    Wat worden je meiden al weer groot! Ik weet nog dat Noa net zo klein was als Eva nu is…
    Leuk dat je toch steeds weer de tijd vind om je web-log bij te houden. Geeft toch een beetje het gevoel dat je af en toe even je neus om de hoek kan steken (helaas, dat is ook alweer veel te lang geleden… 😦 )
    Nou, geniet met z’n allen, en wie weet tot snel πŸ™‚

    Liefs van ons!

  2. HOi Suus,
    Leuk weer een update, alleen moet heb ik nog 7 minuten tijdens deze pauze en ik denk dat ik 150 foto’s of hoe veel het er zijn niet red. Vandaar dat ik maar vanavond nog even ga kijken!
    Hopelijk kan woensdag bij je langs of anders vrijdag. Ik ga morgen wel even bellen wat kan.
    Groetjes
    Maggy

  3. Hallo julie allemaal
    het is hier ook februari en met ons gaat het goed.jullie gezinnetje mag er zijn .
    We hebben van je oom geleerd hoe ik foto’s
    kan downloden zodat we er gezellig na kunnen kijken .
    geef ze maar allemaal een dikke knuffel van ons alle bij.
    Maar geef de kleinste maar een hele grote van die oom uit zeilberg.
    groetjes grootmoeder en grootvader.

Leave a comment